How the Jews Outsmarted Napoleon

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

How the Jews Outsmarted Napoleon

Mesaj Scris de BRIANA la data de Vin Iul 11, 2014 7:44 am

14 iulie este Ziua Bastiliei

Napoleon a încercat să controleze pe evrei și să le asimileze. Cu toate acestea, toate eforturile sale au avut efectul opus.
Prin spargerea trammels feudale de la mijlocul Europei și egalitate de introducere, de fapt, el stabilit le pierde.

Napoleon: "GUVERNUL Francez Nu se pot Uita la cu indiferență cca o națiune josnic, degradate Capabil de ORICE nelegiuire intra version posesia exclusiva un DOUĂ Departamente Frumoase DIN Alsacia, TREBUIE SA se considere pe Evrei cca națiune SI Nu cca o SECTA Este o națiune version interiorul. o națiune. "
Evreilor, cioplitori de piatră și Revoluția Franceză
de Vladimir Moss (Extras de henrymakow.com)
În cazul în care revoluția franceză a dat evreilor prima lor victorie politică, Napoleon le-a dat de-al doilea lor. La data de 22 mai 1799, la Paris Moniteur raportat la Constantinopol: "Buonaparte a publicat o proclamație în care el îi invită pe toți evreii din Asia și Africa să vină și să se plaseze sub pavilionul său, în scopul de a re-stabili vechi Ierusalim, El are deja. înarmat un număr mare, și batalioane lor sunt in pericol de Alep. "

Aceasta nu a fost prima dată că evreii au convins un conducător păgân pentru a le restaura la Ierusalim. Împăratul roman Iulian Apostatul a permis evreilor să se întoarcă la Ierusalim și să înceapă reconstrucția Templului. Cu toate acestea, focul a ieșit de la bazele și cruci negre a apărut pe articole de îmbrăcăminte lucrătorilor, forțându-le să renunțe la întreprindere. [57, notele sunt în original, legate de mai sus]

Și evreii urmau să fie dejucat din nou. Pentru britanic de mare -putere împiedicat Napoleon de a ajunge la Ierusalim și de a face el însuși ... rege al iudeilor. Evreii ar trebui să aștepte mai mult de un secol înainte de un alt puterii neamurilor - de data aceasta, britanicii - din nou, le-a oferit o revenire la Sion.

Napoleon aflat acum ceea ce mulți conducători, înainte și după ce au aflat: că bunătatea față de evrei nu-i face mai mult maleabil. Nechvolodov scrie: "De la primii ani ai Imperiului, Napoleon I a devenit foarte îngrijorat în legătură cu monopolul evreiesc în Franța și izolarea în care au trăit în mijlocul celorlalți cetățeni, cu toate că au primit cetățenia Rapoartele ale departamentelor. a arătat activitatea evreilor într-o lumină foarte proastă: "Peste tot există declarații false la autoritățile civile, părinții declara fiii care sunt nascuti pentru a le pentru a fi fiice ... Din nou, există evrei care au dat un exemplu de nesupunere la legile de recrutare;. de șaizeci și nouă de evrei care, în cursul de șase ani, ar fi făcut parte din contingentul Moselle, nici unul nu a intrat în armată ",

"Pe de altă parte, în spatele armatei, ei se renunțe la speculații frenetic.

fig.220a.JPG (stânga, negustori evrei)

"" Din păcate, "spune Thiers, care descrie intrarea francezilor în Roma în Istoria Revoluției," excesele, nu împotriva persoanelor, ci împotriva proprietății, stricat intrarea francezilor în vechea capitală a lumii ... Ei au început să jefuiască palate, mănăstirile și colecții bogate. Unii evrei în spatele armatei a cumpărat pentru un preț paltry obiecte magnifice care jefuitorii au fost oferindu-le. "

"A fost în 1805, în timpul trecerii lui Napoleon, prin Strasbourg, după victoria de la Austerlitz, că plângerile împotriva evreilor asumat mare .. proporții Principalele acuzații ... în cauză ... camătă De îndată ce sa întors la Paris, Napoleon [a declarat]:

"" guvernul francez nu se pot uita la cu indiferență ca o națiune josnic, degradate capabil de orice nelegiuire intră în posesia exclusivă de două departamente frumoase Alsacia; trebuie să se considere pe evrei ca națiune și nu ca o sectă. Este o națiune în interiorul unei națiuni; Eu le-ar lipsi, cel puțin pentru o anumită perioadă de timp, de dreptul de a lua credite ipotecare, pentru că este prea umilitor pentru națiunea franceză pentru a se afla la mila de cel mai josnic națiunii. Unele sate întregi au fost expropriate de către evrei; ei au înlocuit feudalism ... Ar fi periculos să lăsați cheile din Franța, Strasbourg si Alsacia, cad în mâinile unei populații de spioni care nu sunt deloc atașate la tara. "" [58, a se vedea link-ul de originală .]

Napoleon în cele din urmă ... a convocat o Adunare 111-puternic de notabili evrei, în scopul de a primi răspunsuri clare și lipsite de ambiguitate la următoarele întrebări: a legii iudaice permisul de căsătoriile mixte, a evreilor francezi considera ca străini sau ca frați, au Franța consideră ca țara lor natală, legile care au fost obligate să se supună;? a trage legea iudaică nici o distincție între debitori evrei și creștini

În același timp, scrie Johnson, Napoleon ", a completat această corp secular prin convocarea unei reuniuni în paralel a rabini si laici au învățat, pentru a consilia Adunare la puncte tehnice ale Torei și Halakhah. Răspunsul de mai multe elemente tradiționale ale iudaismului a fost slabă. Ei nu au recunoscut dreptul lui Napoleon de a inventa un astfel de tribunal, să nu mai vorbim convoca-l ... "[59]

Cu toate acestea, în cazul în care unii tradiționaliști nu-l salut, alți evrei a primit vestea cu bucurie nemărginită.

"Potrivit Abbé Lemann", scrie Nechvolodov, "ei grovelled în fața lui și erau gata să-l recunoască drept Mesia. Sesiunile de Sinedriului ... a avut loc în februarie și martie, 1807, și Decizia de Marele Sinedriu a început cu cuvintele: "Binecuvântat pentru totdeauna este Domnul, Dumnezeul lui Israel, Care a pus pe tronul Franței și a Regatului Italiei un prinț în conformitate cu inima Lui .... Aceste ordonanțe vor învăța națiunile care dogmele noastre sunt în concordanță cu legile civile în care trăim, și să nu ne despartă deloc de la societatea de oameni ... "" [60]

"Delegații evrei", scrie Platonov, "a declarat că legile de stat a avut aceeași forță obligatorie pentru evrei, că fiecare studiu onorabil de predare evreiesc a fost permis, dar a fost interzis camătă, etc [toate acestea,] pentru a întrebare cu privire la căsătoriile mixte de evrei și creștini , au dat un răspuns evaziv, dacă nu negativ. "Deși căsătoriile mixte între evrei și creștini nu pot fi îmbrăcate într-o formă religioasă, ei totuși nu trage asupra lor nici o anatema." [61]


Pe fata de ea, convocarea Sinedriului a fost un triumf mare pentru Napoleon, care ar putea acum trata evreilor ca doar un alt cult religios, și nu o națiune separată, "însușindu pentru stat ceea ce a fost în mod tradițional o instituție subversiv". [62]

REPRIMAREA

Cu toate acestea, evreii nu restrânge lor bani-creditare și a activităților speculative, ca Napoleon a pledat cu ei să facă. Dimpotrivă, ... atunci când a devenit evident că excesele lor financiare au fost în continuare, Napoleon a fost obligat să adopte măsuri represive împotriva lor.


Ca Tikhomirov subliniază, "nici o lege ar putea evita link-urile internaționale ale evrei. Uneori, chiar au apărut în mod deschis, la fel ca în Kol Ispoel Khaberim (Alianța Israelită Universală), deși multe legislaturi a interzis societăți și uniuni ale propriilor cetățeni de a avea legături cu străinii. Evreii câștigat o poziție de privilegiu excepțional. Pentru prima dată ... au dobândit drepturi mai mari decât cetățenii locale ale țărilor din dispersia .... țările din noua cultură și statalității au devenit din acel moment o pârghie de sprijin pentru evreilor. "[64]

Într-adevăr, rezultatul principal al Marelui Sanhedrin, scrie Nechvolodov, "a fost de a uni iudaism mai mult. "

"Să nu uităm de unde am trage originea noastră", a spus rabinul Salomon Lippmann Cerfbeer pe 26 iulie 1808, în discursul său pentru ... Sinedriului: - "Să nu mai fi o chestiune de" german "sau" portugheză "evrei;. deși difuzate pe suprafața globului, ne formează peste tot numai un popor unic '" [65]

După cum am văzut, emanciparea evreilor din Franța a dus la emanciparea lor în alte țări. Chiar și după căderea lui Napoleon, la 08 iunie 1815, Congresul de la Viena a decretat că "era de datoria membrilor Confederației germane să ia în considerare o" ameliorare "a stării civile a tuturor celor care" au mărturisit credința evreiască în . Germania "[66] Treptat, deși nu fără opoziție, emanciparea evreilor și răspândirea puterii evreiești în toată Europa ...
https://sites.google.com/site/vaslaspeluntrealuicaron/how-the-jews-outsmarted-napoleon

BRIANA

Mesaje : 26
Data de înscriere : 11/07/2013

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum